Saturday, December 29, 2012

'Khalisa 8 month'

Bismillahirrahmanirrahim...

Selawat puji-pujian buat Rasul junjungan kita Nabi Muhammad SAW dan juge xlupe buat para sahabat Baginda yang sgt dimuliakan...

New entry kali ni berkisar tentang khalisa...untuk pengetahuan sume khalisa or my doter y sorang ni dh 8 bulan..minggu depan dh masuk 9 bulan pun...kejap je mase berlalu kan..kalu peknen dh tgu mase nk beranak dh tu..hihi..

Opss...aku lum peknen lagi utk y kedua kali...stop dl tahun ni..tumpuan nk diberikan sepenuhnya kepada puteri tersayang..dalam hal anak ni, pd pendapat aku biarlah anak-anak kite BERKUALITI bukannya kte kejar pada KUANTITI....

Bukan senang nk didik anak..betul x wahai para parents sekalian...lagi2 di zaman milineum ni..zaman y serba canggih sgt....so as a mom aku kene pastikan y aku akan berikan didikan y terbaik selagi aku mampu berikan y terbaik untuk khalisa..jd diusia khalisa y nk masuk 9 bulan ni aku dh stat aja die pakai telekung n hijab...haha..

Maybe ade sesetengah org akan berkata...."eiii..kejam nye mak die..kecik-kecik lg dh suh pakai telekung la pakai tdung la...sian beby tu...x panas ke anak die haa...??"...FYI untuk org2 y berpikiran x berapa nk moden di luar sana didikan harus bermule dr alam rahim lg...bukannya kite pakaikan tudung kat anak kite 24 seven...sekejap2 je..kite latih bagi pakai...tgk penerimaan die macamne..kite biasakan dr kecil agar bile dh besar die akan terbiasa dgn bende2 camtu...

So dibawah adalah pic2 cubaan khalisa memakai telekung ibu die...(pakai sekejap je xlama mane pun)...kite mau tgk aksi die...selesa ke idak...:)..so layannnn ya...

khalisa tergamam

khalisa selesa di samping telekung ibu

khalisa ceria

khalisa seusai solat...hehe..eksyen je tu..

anakku khalisa

haa...inilah hasil dr percubaan pertama khalisa memakai telekung ku...hehe..nampak die ok je..xde rase panas pun..dlm 20 minit gak aku biarkan telekung tu ngn khalisa cz aku tergamam sekejap mase memule tgk khalisa pakai telekung...ternyata YANG TERTUTUP ITU LEBIH INDAH DARI YANG TERBUKA.....

Ibu doakan khalisa istiqamah dan ibu berharap sgt khalisa jd anak y solehah ...ameen..





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..tqs for reading my blog..Kalu rajin sila tinggalkan komen diruangan y telah disediakan...In Sha Allah komen akan direspon...
Bersama kita mengeratkan tali silaturrahim..