Tuesday, December 25, 2012

'Heppy Holiday Part 1'

Salam Jumaat buat semua...

First thanx to Allah kerana masih memberi ruang pada diri aku untuk terus bernafas di dunia sementara ini...
apa perasaan kite tetibe pagi ni kite bangun2...kite celik mata...tetibe kite dh kat alam barzakh...aduh...scary kan...tp itulah hakikatnya yang bakal kite tempuhi yng kite sendiri tak tau bile akan menjemput kite...

So...beringatlah wahai sang pemilik hati ini....ok...entry kali ni nk cite sikit percutian aku bersama my luv family...kecik je..baru 3 beranak je...hehe...kami p langkawi pada 6 Dec till 8 Dec...y beshnye kami p naik kapal terbang..omputih kata naik flight..org kampung kata naik aeroplane..kuikui..mana ade org sebut naik aeroplane kan dh skg ni..org kampung skg sume dh maju kan...hehe...so layan pic di bawah...


Ibu n Khalisa at Depart Hall

Abi  n Khalisa at Depart Hall

Eksyen sungguh khalisa mase ni

View on air..


Pestaim naik flight dah macam naik kude upenye...mase nak naik n mase nak landing tu y aku xbape nk tahan..pening gak ye...tp ok lg dr naik feri...kalu feri sah-sah aku dh mabuk teruk..fening la naik bot...huhu
bukan kami je y pestaim naik flight ni...rata2 penumpang masa tu majoriti pun pestaim..sbbnye aku tgk diorang xcited macam aku je memule nak naik tu..kuikui...siap tepuk tgn lagi mase landed time..hihi..

Kami naik pukul 135pm mase tu...sampai di langkawi airport kul 210pm..haha..kejap je kan..xsempat panas punggung aku dh sampai...xpe..pahni kite planning g jauh cket...melbourne ke...perth ke...sidney ke...hehe..belagak tu nk g australia...

Bukan pe...aku rase la kan kalu xde air asia...xmerasa la aku naik kapal tobang ni...nk harapkan MAS mahal weiii...xmampu rasenya...so dgn adenya air asia...macam biasa..Everyone Can Fly.....credit to www.airasia.com...tu je dulu...nnt kite cont story di part 2 lak ye....


#jomcuticutilangkawi

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..tqs for reading my blog..Kalu rajin sila tinggalkan komen diruangan y telah disediakan...In Sha Allah komen akan direspon...
Bersama kita mengeratkan tali silaturrahim..