Monday, November 3, 2014

'Mengembara Lagi'

Assalamualaikum wbt..

Salam pagi isnin..

Entry kali ni aku nk warm up sikit tentang pengembaraan kami yang akan kami lalui awal next year 2015..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah yang telah mempermudahkan segala perancangan percutian kami ke oversea buat kali kedua...

Teruja rasa hati tak sabar menunggu tarikh y dinanti...moga Allah mempermudahkan segala urusan percutian kami yang telah kami rancangkan sejak sebelum bercuti ke Perth lagi...

Untuk makluman..impian aku mmg nk pusing 1 dunia wif my luv family jika diizinkanNya....aku kalu shoping baju bajan ni agak kureng sikit..tapi kalu berhabis untuk mengembara 1 dunia senang je duitnye nk keluar...

Ramai y bertanya........'banyaknye duit ko leh pergi bercuti dalam masa y agak kerap'...??..aku cume mampu ucap alhamdulillah...alhamdulillah dimurahkan rezeki olehNya...nk kata duit banyak rasenye tak jugak....tapi aku percaya satu bende je...dahulukan ape y perlu 'didahulukan' ...hope semua faham apa y cube aku sampaikan..insyaAllah yakinlah rezeki kita akan always cukup...myb itulah y ustaz selalu katakan...'keberkatan'...;)

So negara y akan kami pergi nanti mmg salah satu tempat y mmg aku dh lama nk pegi...adui..payah bebeno ni ha nak buat ayat..haha..jeng2.....surprise....;)
tinggal a few things y kene aku settelkan macam renew pasport n final list ape y perlu aku bawa ke sana...hihi..so doakan percutian kami kali ni berjalan dengan lancar ok...;)


i wil update my vacation later ......see again...bubbye......:P




yes we r ready..!!


 
ce teke nk g mana...hihi

 


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..tqs for reading my blog..Kalu rajin sila tinggalkan komen diruangan y telah disediakan...In Sha Allah komen akan direspon...
Bersama kita mengeratkan tali silaturrahim..