Saturday, November 8, 2014

'Malam Gemer8'

Assalamualaikum...

Entry kli ni nk cite skit tentang grand dinner y aku pegi bersama kawan2 sekerja aku...

Nape aku panggil mlm gemerlapan..it bcoz pd mlm tu semua pakai cantek2..haha..almaklumlah kene pd tema tuk mlm tersebut..iaitu happening n glamourous..

Tp aku pakai bese je...juz beza gikit dr segi pnmpilan tdung je...aku cube try pkai shawl..haha..jom tgok pic.


I makan udang uuuu.....

Amacam glamer tak kami...haha

Pose sikit b4 balik

Part makanan bolehla...nk kata grand xla grand sgt...ok la...juz nice org putih kata....kawan2 y lain aku lum transfer lg..tgokla kalu rajin i transfer u....haha...

Puteri ibu, ibu tgalkan kejap ngan abi...cian lisa....ngis2 die tgu ibu balik.....lisa sayang..ibu pegi x lama..kejap je...balik umah tgok lisa tertido dh smbil teman abi die tgok bola....:)

Ok...tu je post tuk kali ni...see yaaa...;)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..tqs for reading my blog..Kalu rajin sila tinggalkan komen diruangan y telah disediakan...In Sha Allah komen akan direspon...
Bersama kita mengeratkan tali silaturrahim..